уторак, 7. октобар 2014.

Favoriti u septembru

Drage moje, zaista me dugo nije bilo, jedva cekam da prodje ova godina i nadam se sa njom sve ruzno sto mi se izdesavalo. Generalno je ova godina za mnoge teska, medjutim za moju porodicu je bila uzasna. I to je razlog sto me nije bilo, medjutim evo me sada sa proizvodima koje sam koristila u septembru. Tacnije koje sam najcesce koristila, jer nisu jedini, logicno. :)


1. GOLDEN ROSE maskara
2. SEBAMED  tonik
3. BALEA ulje za kosu
4. ESSENCE ajlajner
5. RIMMEL stay matte puder
6. ESSENCE cetka


SEBAMED CLEAR FACE, dakle ovo je tonik za dubinsko ciscenje lica, protiv akni, mitisera i neciste koze. Generalno imam zahvalno lice, sem u pms-u kada se pojave azdaje (bubuljice), medjutim da li od stresa, nervoze, kojeg je bilo u prethodnom periodu i previse, primetila sam da su mi izasle bubuljice na obrazima, sto nikada nisam imala. Kada sam ih imala, uglavnom su bile na bradi, a sada na obrazima. Tako da sam resila da im se suprotstavim i kupila ovaj tonik. Sem tonika koristim i sapun iz iste kolekcije. Prvo micelarnom Loreal, skinem sminku sa licu, umijem se sapunom i onda ovim tonikom (tupferom). Ono sto sam primetila jeste da imam manje mitisera, pore skoro nevidljive. Cena je oko 600-700 rsd, ne mogu se tacno setiti. 150 ml.

BALEA REPAIR ULJE za kosu, sa uljem argana koje neguje. Formula koja ne masti kosu, za svakodnevnu negu. Dakle ovo je ulje za kosu, ja sam pre ovog koristila Makadamia ulje, a onda sam u DM-u ugledala ovo, citala dosta o njemu i rekoh da ga isprobam. Obzirom da nista specijalno ne radim svojoj kosi, ovakva vrsta ulja joj prija. Dakle omeksa je, zagladjuje i namirise je, to je ono sto meni ovo ulje radi, tj mojoj kosi. Cena je oko 500rsd, 100ml. Verujem da ce mi trajati godinama, a rok mu je do septembra 2016. :)


ESSENCE LIQUID INK je tecni ajlajner za oci. Ja sam fan essence ajlajnera, medjutim sa ovom vrstom cetkice koja je bas tanka i savitljiva se nesto i ne snalazim, ali ''ubodem'', tako da  nije strasno. Mada ipak sam vise za onaj sundjerasto siljati aplikator. No ipak, dobar ajlajner i bas sam ga forsirala u prethodnom periodu.

GOLDEN ROSE MAXIM EYES maskara je moje otkrice. Kupila sam je odavno, i nisam bila zadovoljna, medjutim sasvim slucajno sam je stavila, a planirala da je bacim ili poklonoim i ona me prosto odusevila. Ono sto je odlicno kod nje jeste sto mi lepo rasceslja trepavice. Ova maskara nije preko 300rsd, svuda je mozete naci, apotekama, lokalnim parfimerijama, pijacama, cool je to sto su upakovane u celofan, bravo za  Turke. Dakle dobra stvar, za male pare. Drage moje dame, uvijte svoje trepavice pre nanosenja maskare, uvece ih namazite vazelinom i one ce vam biti zahvalne. OBAVEZNO skinite maskaru pre spavanja :) I nema potrebe da kupujete preskupe maskare, kada i ove jeftine ukoliko su trepavice zdrave i lepe, zavrsavaju poslic :)

RIMMEL STAY MATTE kameni puder za lice, u nijansi 004, sandstorm. Kod nas ima 5 nijansi, sve su slicne, realno koju god da kupiti verujem da necete pogresiti, jer su sve nijanse transparentne. E sada, ja obozavam MAT TEN i ovim puderom to i postizem. Dakle nakon BB kreme ili pudera i korektora, ovim pudercicem fiksiram celo lice i to je to. To radim ovom cetkicom, essence. Uslikala i nju :) Sadrzi 14g, traje 30 meseci od otvaranja, ali to se i ne doceka, ja ga potrosim brzo. Kosta oko 600rsd. Mana je pakovanje i mnoge devojke su ogorcene na pakovanje, ali osecam da ce nas RIMMEL obradovati cool pakovanjem, osecam :D

Pozdrav, Tanja :) 

2 коментара:

  1. Zelim ti brz oporavak, kao i tvojoj porodici! :-* Mislila sam da samo ja jedva cekam da se zavrsi ova godina, ali nazalost izgleda da nas ima mnogo.. :/ Nadam se da ce proci brzo <3 Sto se favorita tice, imam Rimmel puder i ovaj kameni i Stay matte tecni i bas ih volim! ;) pozz

    ОдговориИзбриши