уторак, 12. август 2014.

FREEMAN

Ja sam neko ko ne voli mazalice za lice, cak ni kremu ne koristim. Medjutim uvek sam za dobru negu i hidrataciju lica. Obzirom da je avgust mesec i kakvo takvo, leto je tu, a sa letom idu i vrucine i to znaci sto manje sminke na licu, a sto bolja nega, s tim u vezi danas cu vam predstaviti dva sjajna FREEMAN proizvoda.


Radi se o hidratatnom pilingu za lice pink grejp. Koji je namenjen svim tipovima koze. Pretpostavljam da se radi o crvenom grejpu, bar ga mi Srbi tako zovemo ili je mozda zaista pink, kako god. Ovaj piling je divan, sadrzi mikrogranule i jako lepo ocisti lice. Nanosi se na vlazno lice i potom se dobro ispira vodom. Predivnog je mirisa. Lepo mi ocisti lice i ostavlja osecaj svezine nakon koriscenja, sto mi se posebno dopada. 

Zatim maska za lice sa asai bobicama i glinom. Medjutim ova maska sadrzi i druge carobne vockice, kao sto su npr. nar, borovnica, mango, brusnica... Maska odlicno cisti pore i skuplja masnocu, naravno stalnim koriscenjem. Koristi se 2 puta nedeljno.

Ovo su kesice sa 15ml sadrzaja i odlicne su za testiranje proizvoda, pa ukoliko vam odgovara mozete kupiti i tubu od 150ml koje ce vam sa sigurnoscu trajati dugo.

Pozdrav, Tanja :)

Нема коментара:

Постави коментар