недеља, 30. март 2014.

LILLY & STILL

           Cao macke, danas cu o samponu koji sam slucajno kupila, a koji mi je postao omiljen. Takodje i o mom omiljenom balzamcicu za kosu. Otisla da "prosetam" do Lillyja i usla da "pogledam" sta ima, nesto mi je zaista trebalo :D A onda sam ugledala slatke litarske samponske boce za kosu, bilo ih je u narandzastoj, bordo (cini mi se) i zelenoj boji. Ja kupila zeleni... Radi se o samponu za regeneraciju kose. Sa maslinovim uljem i uljem zitnih klica za regeneraciju lomljive i ostecene kose. Sadrzi 1000ml odnosno 1l. Divno mirise! Prodavacicu sam pitala kakvi su, jer sam ih tada prvi put videla, rekla mi je da ih kupuju frizeri, da ih nije probala, ali jeste njihove maske koje su kaze odlicne. Elem imaju i maske za kosu, ali pored svog balzama ne trebaju mi maske. :)


 I zanimljivo je to da je proizvodjac oba moja favorita upravo Stevan Still, a to nisam znala kada sam kupila sampon, kasnije sam videla :)





Koncentrovani pop balzam za suvu i ostecenu kosu. Provereno dobro regenerise i rascesljava. Kosa je meka i sjajna. Kaze proizvodjac. O da! Slazem se u potpunosti, moja kose je fantasticna posle pranja i nanosenja ovog balzama. Odlicno rascesljava, a meka je kao svila. Jako dobri proizvodi i povoljni, ne secam se tacno cene, ali sampon nije preko 200rsd, a sadrzi 1l. A balzam nije preko 150rsd, a sadrzi 500ml. Sto je FENOMENALNO! :)




Koristila sam svakakve balzame, ali je trenutno ovaj najbolji koji sam probala. Iako valja cesto menjati proizvode za kosu, ja evo vec drugo pakovanje zaredom koristim ovaj balzam. No dobro. Tako da, devojke drage, savetujem Vam da probate ovaj balzam, kao i sampone, ima tri vrste pa vidite koji Vam odgovara. Sampon kupljen u Liliju, a balzam sam kupila u Rodi.

Zapamtite da je kosa lepa ukoliko zdravo zivite, zdravo se hranite i unosite dosta tecnosti. Takodje Vam preporucujem da nanesete na kosu PANTENOL rastvor. Koji u kombinaciji sa ricinusovim uljem i AD kapima daje fantasticne rezultate.

Uzivajte.... Tanja :)

3 коментара:

  1. *Tanja,hvala ti na ovako dobroj recenziji proizvoda za kosu.Meni je značila mililitraža Lilly-jevog šampona,jer zaista imam dugu kosu koja se teško raščešljava.Često mi se dešavalo da uđem u frizerski salon duge kose,a ne znam da li ću sa kosom izaći.Trpim samo kvalitetne Dove šampone Wellu i Lorea'l Professional.
    Trenutno koristim Avon Naturals od kajsije i šea putera (700ml) i Callos Silk pakovanje (1000 ml).Rado ću poslušati tvoj savet ukoliko na rafovima u Lilly-ju vidim ovaj šampon.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Natasa, sto se tice rascesljavanja treba ti balzam, preporucujem ti upravo ovaj. Smatram da u rascesljavanju balzam ima glavnu ulogu, sampon je tu manje bitan. Probaj balzam obavezno! :) Jako je jeftin i nece ti biti bacene pare ukoliko ne odgovara ;)

      Избриши
    2. Imam masku total repair zelenu i bas je odlicna kosa je mekana i sjajna.jako dobra maska

      Избриши