уторак, 1. април 2014.

Favoriti u martu

Auuu, ode i mart, ja sam zenske zgranuta kako vreme leti... Elem, krajem marta sam pocela da radim i iz tog razloga, obzirom da radim u advokatskoj kancelariji, ne smem se puno sminkati i ne smem lakirati nokte jarkom bojom. Tako da na noktima crveno, bordo i neutralno, a make up paaa, diskretno, diskretno, diskretno. No dobro, sve je to ok :) S tim u vezi, u martu nista posebno nisam pazarila.... Nisam imala vremena :D









1. Sprej za zastitu od toplote. Avon, protect styling 100ml. Ovaj sprej koristim pri susenju kose, dakle naprskam na celu kosu i onda je osusim fenom. Da li cuva moju kosu, ne znam bas, mogu samo reci da mi je ok kosa, pa pretpostavljam samim tim da je stiti, jer ne izgleda unisteno ;)

2. NEO Garnier fruity flower 40ml. Nisam mu odolela, dobar je, dobar.

3. BOURJOIS kameni puder u nijansi 72 sable rose. Kupila sam ga jer ima ogledalce, a treba mi takav pudercic za torbu. Svidja mi se puder.

4. BOURJOIS mineral radiance eclat, nijansa 05 dore. Taman je i koristim ga kao bronzer. I on mi se dopada za tu namenu, a mozda na leto posluzi kao puder za celo lice, videcemo ;)

5. DON JUAN nude karmin za usne, broj 56.

6. NIVEA vlazne maramice. Soft & cream. Uvek dobre, uvek potrebne i uvek uz mene!

I drage moje to bi bilo to, proizvodi koje sam koristila u prethodnom mesecu. Uzivajte....
                         
                                                                                                                 Tanja :*

2 коментара:

  1. Sreća pa imam posao koji nema strogi dress code, ne znam kako bih izdržala :) Niveine vlažne maramice su uvijek moj favorit, uvijek ih imam uz sebe :)

    ОдговориИзбриши