среда, 19. март 2014.

Potroseni proizvodi #1

Dugo me nije bilo, iz opravdanih razloga o kojima ne bih. Elem, sada sam tu, danas cu o potrosenim proizvodima. 

1. LOREAL nutrilift. Ovo je mleko za telo sa kolagenom, dobila od ujne iz Nemacke, a nemacki ne znam tako da nemam pojma sta pise na proizvodu, medjutim mogu reci da je odlicna stvar! Jako dobro nahrani, hidrira i zateze kozu. Iako nisam ljubitelj mazalica za telo, ovo sam sa zadovoljstvom potrosila.

2. SYOSS sprej za zastitu kose od toplote. Sto se tice ovog proizvoda, omanuli su, ne svidja mi se uopste, kosa bude teska, lepljiva. Potrosila sam ga jer sam iznova zelela da mu dam sansu, medjutim nema sanse. Razocarenje, tako da ide u kantu i to je to. Trenutno za zastitu od toplote koristim AVONov sprej.

3. GLEM VITAL Schwarzkopf, balzam bez ispiranja za neukrotivu kosu. Mirise na najdivnije vockice, presladak vocni miris. Logicno jer je sa mirisom borovnice i akai bobica. Moja kosa je poslusna i sto se tice preparata nije zahtevna, tako da joj je ovaj sprej dao samo opojan miris.

4. NIVEA INTIMO gel natural. Potroseno, ali ne kupujem drugo pakovanje, za intimnu negu najbolja je cista voda i baby sapun. Iako NIVEA kaze da sadrzi prirodne sastojke kamilice i mlecne kiseline, ipak ne! :)

5. NIVEA calm & care, rol on. Bez alkohola za posebnu zastitu nakon brijanja pazuha. 



6. BIODERMA micelarna voda za skidanje sminke. Nesto NAJBOLJEEEE! Odlicna, odlicna stvar. Potrosena i mozda cu je kupiti jednog dana ponovo.

7. LOREAL micelarna dobra Biodermina zamena. Favorit, posle Bioderme, trenutno koristim Garnierovu koja nije nista posebno, kada je potrosim kupujem ponovo Lorealovu.

8. MIXA micelarna. Po meni nista posebno, onako je, mozda je za nijansu bolja od Garnierove. 



9. BALEA krema za ruke. Odlicna kremica za ruke, cool je Balea i retko kada me razocara.

10. YVES ROCHER jos jedna jako dobra krema za ruke.


I to bi bilo to, uzivajte... :) 
Tanja

Нема коментара:

Постави коментар