среда, 15. јануар 2014.

Novo u januaru

SRECNI PRAZNICI LEPOTICE... Svako dobro!

Danas cu nesto o novim proizvodima.


1. Super Shock Max maskara Avon
2. Essence extra longlasting ajlajner
3. Essence set za popunjavanje obrva
4. Nyx roll on shimmer za oci, lice i telo, nijansa Salmon
5. Nyx tecni mat karmin, nijansa Istanbul
6. Aura rumenilo, nijansa 212, cotton candy



1. Freeman pilng za lice kajsija i divlja tresnja
2. Balea, balzam za ispravljanje i sjaj kose
3. Sapun za lice Neem Guard


Sapun jos nisam isprobala, citala sam dosta pohvala o njemu, pa cemo videti. Piling i balzam su mi odlicni.
Sto se tice dekorative, maskara je dobra za dnevnu varijantu, karmin, odlican! Senka je nesto sto sam kupila bzvz, ali ok je, s tim sto nisam ljubitelj svetlucavih senki. Set za obre je odlican, ajlajner nista posebno, dok je rumenilo jako dobro.

Uzivajte! :)

4 коментара:

  1. Kakav je ovo sapuncic!? Bas mi je interesantan!! od frimmena imam neku plavu masku,pa kad nju potrosim planiram da uzmem i ovaj piling!! :)

    ОдговориИзбриши
  2. Koristim ga par dana i savrseno ocisti lice! Mozda je rano za konacno misljenje, ali za pocetak sam zaista zadovoljna i optimisticna... :) Ima ga u zdravoj hrani, kostao je 165rsd. http://www.ekoiko.com/preparati/proizvodi/neem_guard_soap.php

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Znaci mogu da ga koristim posto imam problematicnu kozu lica!? :)

      Избриши
    2. Dok ne probas neces znati, ja sam zaista prezadovoljna njime za nedelju dana upotrebe, imam mesovitu kozu lica, nemam bubuljice, iskoci po neka u PMS-u i to najcesce na bradi. Jako lepo opere, ocisti lice. Evo na ovom sajtu procitaj o njemu ;)

      Избриши