понедељак, 30. децембар 2013.

Garnier micellar

Danas nesto o novom proizvodu na nasem trzistu. Ocekivala sam da ce i Garnier izbaciti micelarnu vodu za skidanje sminke i to su i uradili. Radi se o micelarnoj vodi za ciscenje lica, ociju i usana, dakle sminke. Bez parfema. Dermatoloski ispitano. Traje 6 meseci od otvaranja, a dolazi u pakovanju od 400ml, sto je odlicno imajuci u vidu da kosta oko 500rsd. Koristila sam je par puta i svidja mi se, po meni nema velike razlike izmedju nje i Lorealove micelarne. Svidelo mi se i pakovanje, a i obozavam da vodicom skidam sminku, mleka i ostale proizvode ne podnosim. Da ne duzim bespotrebnom pricom, znate sve cemu i kako se koristi :)





Tako da, probajte, mozda ona bude Vasa omiljena micelarna ;)

6 коментара:

  1. E bas planiram da je kupim. Veliko je i pakovanje i ne kosta mnogo. Uskoro cu je kupiti :D

    ОдговориИзбриши
  2. Taman sam planirala da kupim Lorealovu, sad si me pokolebala :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Isprobaj obe :) Naj naj naj je Bioderma, ali je jako skupa i mislim da su obe i Garnier i Loreal dobra zamena. Mixa, mi se recimo ne dopada. Stvar ukusa :)

      Избриши
  3. Imam Lorealovu i stvarno je super,a za ovu cu razmisliti!! :)

    ОдговориИзбриши