субота, 25. јануар 2014.

Essence colour & go

Cao, zdravo... Ni ja nisam ostala imuna na veliki Essence popust u DM-u i Lilly-ju, tako da sam kupila dva laka za nokte i dva sjaja, ali ovaj post je samo o lakovima. Essence lakovi za nokte su srednjeg kvaliteta, po meni, onako su :) Dakle, svidja mi se njihova tekstura, dok imam zamerku na postojanost, ali kako sam ja neko kome lak dosadi za dan, ja to skinem i namazem drugi, vec drugog dana, nekada cak i dan za danom. Znam da ne valja, ali sta cu :)






Ovo je ljubicasti lak sa sitnim sljokicama, nijansa 133 oh my glitter! 8ml.







A ovaj je bordo. Jako lepa bordo nijansa, 155 red ahead. Na njemu pise da se obavezno namaze zastitna podloga, pretpostavljam da boji nokatnu plocu. Trenutno ga imam na noktima, namazala sam ga sinoc, izdrzacu do sutra, kada cu ga skinuti i videcu da li boji nokat. Takodje 8ml.
 
Cetkica im je odlicna za mazanje, pljosnata, siroka. Sve u svemu dva slatka lakica, a da, cena im je bila na popustu 139rsd.

Uzivajte.... :)

Нема коментара:

Постави коментар