недеља, 29. септембар 2013.

MICELARNE


Cao macke... :)

Veliki sam ljubitelj micelarnih voda, tecnosti kako god, za skidanje sminke. Ne volim mleko za skidanje sminke, tako da su micelarne za mene otkrice. Prva micelarna koju sam kupila je BIODERMA Sensibio H20 i ona je prosto fantasticna, medjutim skupa je! :) Kupila sam je u apoteci i platila je cini mi se 1900rsd. Medjutim sluzila me dosta, ima je 500ml i svako vece sam skidala sminku njome. Znate proces, na tupferu sipate micelarnu, ostaviti par sekundi da deluje, na oku i onda naravno ocistiti oci i lice.

Druga micelarna koju sam kupila je LOREAL Skin perfection, kosta oko 500rsd, 200ml. Kupljena u DM-u.
Odlicna, odlicna, odlicna :) Definitivno moj favorit!!! :)

I treca je MIXA, i ona je oko 500rsd, takodje pakovanje od 200ml. Imate je i u DM-u i u Liliju. I ona je ok, cini mi se da ona ima neki blagi miris, dok BIODERMA i LOREAL je bez mirisa. Ja ocistim lice miceralnom i onda DOVE sapunom. Tako sam navikla i za sada je to dobro.

Dakle, kada ih potrosim, kupicu LOREAL, i sa njom cu nastaviti. Najslicnija je BIODERMI. :)
i dove sapun koji koristim...
Posle svega lice mazem pantenolom, a trepavice i podrucje oko ociju vazelinom. :)

11 коментара:

  1. Аутор је уклонио коментар.

    ОдговориИзбриши
  2. Fenomenalna recenzija.... i ja koristim L'Orealovu i obozavam je,u stvari sve njihove proizvode :) a zasto mazes lice pantenolom ,a trepavice i podrucije oko ociju vazelinom? kakav je efekat toga? nisam informisana :))))

    ОдговориИзбриши
  3. :D Ne volim kreme za lice, moja koza ih ne podnosi, pa mi pantenol jedino odgovara. A sto se tice vazelina, procitala sam negde da obnavlja trepavice, daje im gustinu, sta znam, nisam nisto posebno primetila, ali mi to ok. :D

    ОдговориИзбриши
  4. Vazelin je majka!!! Koristim ga umesto okoloočne kreme od 25te i obavezno obrve i trepavice namažem s njim i nema više ispadanja trepki! A obrve su nekako punije i lakše za oblikovanje! Super post!

    ОдговориИзбриши
  5. Je l da? E drago mi je sto idem dobrim putem... Hvala macko! Ziveo vazelin :)

    ОдговориИзбриши
  6. I meni je Loreal favorit,Bioderma je fenomenalna ali cena ubija :(

    ОдговориИзбриши
  7. Biodermu i Mixu nemamo u BiH :( probala sam ABC derm o Bioderme, donijela mi djevojka koja prati blog ali mi ne odgovara tako da se držim Avene micelarke, kupila sam nedavno 6u bocu :D

    ОдговориИзбриши
  8. Zaista ih nema? Bas cudno. Ima Loreal onda, verujem da je Avene odlicna.

    ОдговориИзбриши
  9. Ja sam oduševljena Loreal micelarnom i ne bih je menjala

    ОдговориИзбриши
  10. Slazem se, ali morala sam da probam i Mixu. No, kao sto rekoh kada sve potrosim kupujem Lorealovu... :)

    ОдговориИзбриши