субота, 28. септембар 2013.

Moja make-up svakodnevnica

Kao sto je vec receno, obozavam sminku. Nisam profesionalni sminker, apsolvent sam prava, ali volim sve sto je vezano za sminku. I nadam se da cu jednog dana imati svoju parfimeriju, no dok se to ne desi, druzicu se sa Vama, cisto cu podeliti neka svoja iskustva i svoju opsesiju.

Naslov je moja make-up svakodnevnica, mada ne sminkam se uvek isto, ali pojedine stvarcice UVEK koristim... :)


A to sto uvek koristim je...
        -prajmer za lice
        -puder
        -korektor
        -maskara
        -rumenilo





8 коментара:

  1. Ova maskara je fenomenalna, imala sam je daaaavno. Nisam znala da još uvek ima u ponudi. A kakav ti je ovaj prajmer? Ja baš jurim da kupim jedan. :)

    ОдговориИзбриши
  2. Ima je, potrazi je u katalogu. Meni je prajmer odlican. Jeftin je, a zaista odlican. Probaj ga... :)

    ОдговориИзбриши
  3. Bourjois puderi odlicni :)
    Jos samo da probam Nyx rumenila :D

    ОдговориИзбриши
  4. A tek NYX rumenila, fantasticna su. Ovaj moj TAUPE mi sluzi za konturiranje lica, po meni ono nije rumenilo :D Jesu puderi odlicni, u Jasminu je HM na akciji do novembra.

    ОдговориИзбриши
  5. NYX rumenilce zelim :) Imala sam maskaru, super je radila posao :)

    ОдговориИзбриши
  6. Nisam imala priliku da probam njihovu maskaru. A rumenila su im jako hvaljena. :)

    ОдговориИзбриши
  7. Obozavam Wonder lash maskaru :))
    svrati do mene http://finestthing.blogspot.com/ :))

    ОдговориИзбриши