четвртак, 3. октобар 2013.

Puderiii :)

Caooo, puderi su jako bitni i ja ih  jako volim! Kakva recenica :D Sve ostalo na licu nece izgledato dobro ukoliko Vam puder ne odgovara. Ne pricam o ceni, ( vec o nijansi, teksturi, bitno je pre svega odrediti kakvu kozu lica imate i kakav podton) jasno je da su skuplji puderi kvalitetniji, ali ne mora da znaci.  Na nasem trzistu mozemo naci povoljnih i dobrih pudera. A ako ne, mozete ih naruciti, sada bar ima dosta onih koji kozmetiku prodaju preko drustvenih mreza iz inostranstva, sto ja podrzavam, jer neki brend jednostavno u Srbiji ne uvoze, pa se snadjite... :)

Ja sam konacno nasla puder koji mi odgovara.... Pre svega mi odgovara nijansa, zatim tekstura, postojanost, imam mesovitu kozu lica i duuuugo sam bila u potrazi za onim pravim, puderom. On je prosto meni savrsen, a moram Vam priznati svakakve sam pudere kupovala i koristila, i skuplje i manje skuplje i one za 300dinara i eto, tek sam sada nasla NJEGA, tj. preporucila mi drugarica :)

A on je Revlon Colorstay, nijansa 180 sand beige. Savrsenstvo! Inace moja koza "jede" puder, kada se nasminkam odlicno mi je lice, a onda posle par sati, ja bukvalno ostanem bez njega, malo preterujem, ali hocu reci da sa CS se to ne desava. Staklena boca, 30ml, mnogima je mana, sto nema pumpicu. Ja ga toliko volim, da mi to ne smeta :) Dakle da skratim, moj favorit medju puderima je REVLON COLORSTAY.

Revlon COLORSTAY 180 sand beige
Ostali puderi iz moje kolekcije su... BOURJOIS healthy mix, nijansa 54. Plasticna bocica, 30ml. Puder divnog mirisa,  srednje do jakog prekrivanja, mnoge ga devojke vole i hvale i zaista je dobar puder, lagan na licu, dobre teksture.

Sledeci je MAYBELLINE affinitone 24h, nijansa 010 Ivory. Staklena bocica, 30ml. Ovo je takodje jako dobar puder, pogotovo za mladje devojke. Jako dobro prekriva, odlicna mu je tekstura i sve reci hvale i za ovaj puder.

Zatim MISS SPORTY so matte, perfect stay. Plasticna bocica,27,3ml :D Nijansa je 002 light. Solidan puder, ne tako skup, preporucila bih ga takodje mladjim devojkama. Nije tezak na licu.

Tu je i BOURJOIS bio organic, plasticna bocica 30ml. Nijansa 55 dark beige. Napravljen je od 98,8% prirodnih sastojaka, dakle prirodan puder, samim tim malo cudno mirise. Nekima je odvratan njegov miris, dok je meni samo cudan, ali nije ruzan, ne smrdi mi. :) Ne ostavlja efekat maske, vec daje svez izgled licu. 

ORIFLAME studio artist , plasticna tubica od 30ml, u nijansi porcelain. Lep puder, ali ne prekriva nista posebno, lagan je, i lepo mirise. Ja sam ga mesala sa drugim puderima i bas je dobro sluzio za tu svrhu. Uglavnom ako Vam prekrivenost nije najbitnija, preporucujem.

I na kraju, ali ne manje bitan. Puder INGRID koji malo kosta, ali dosta vredi. Plasticna crna tubica od 30ml, nijansa 31 golden beige. Sve pohvale za ovaj puder ukoliko ne zelite da puno izdvojite za puder, mozete probati ovaj. 

 Tu je i tester DERMABLEND VICHY, nijansa 25 nude, pre sam zelela da ga kupim, medjutim vise ne, samo zato sto je tu Revlon, ali je dermablend jako dobar puder, jeste skup, ali ukoliko imate problematicnu kozu, savetujem Vam da ga kupite. Prekriva savrseno, znam da je u beloj tubici sa crnim poklopcem, 30ml takodje. 

I na kraju, ovo je samo moje subjektivno misljenje, ne mora da znaci da ce svakome odgovarati, zato Vam i savetujem da eksperimentisete dok ne nadjete svoj puder, onaj koji Vama odgovara. Pozdraljam Vas i ljubim :)

4 коментара: