петак, 18. октобар 2013.

Tesori d' Oriente Aegyptus

Cao...
Moram sa Vama podeliti moje novo otkrice, u pitanju je krema za telo, Tesori d' Oriente Aegyptus (Egipat). Krema zadrzi 300ml, bozanstveno mirise, lepo neguje kozu, imam samo reci hvale. Planiram da kupim i njihovu toaletnu vodu koja sadrzi 100ml, cula sam da miris traje ceo dan. Imaju razlicite kreme, gelove za tusiranje, parfeme tj. toaletne vode, znam da imaju beli mosus, jasmin, orhideju... Kremu sam platila 499rsd u Liliju. A parfemcici su im trenutno na popustu i kostaju 550, cini mi se. Medjutim, nisu imali Egipat.  Sve u svemu povoljno, a kvalitetno.



Na deklaraciji pise: Kyfi parfem su koristili Egipcani u drevno doba za licnu upotrebu i ritualne ceremonije. Intenzivnog i prodornog mirisa, sastavljenog od 16 esencija, ostavlja neopisiv osecaj, cist i snazan. Ova nezna krema za telo cini kozu mekanom, glatkom i svilenkastom. Proizvodjac i zemlja uvoza je Italija.

http://www.tesoridoriente.rs/tesori_egipat_parfem.php

Toliko, cao... :)

5 коментара:

  1. Jao ja obozavam njihov sivi parfem. Odlican je, mislim da je miris lotosa. Probala sam i kremu za telo kao ovu ali sivu.

    ОдговориИзбриши
  2. mislim da je sivo, beli mosus. Slasem se, odlican je i taj :)

    ОдговориИзбриши
  3. Bijeli mošus je savršen....a traje cijeli dan :-) ostali su također fini, ali ovaj sivi ( sa bijelim slovima) je vrh

    ОдговориИзбриши
  4. Ja sa‚m davno imala sivi i predivno miriše i ostaje miris, al mi je jako hidratantno, a ne hranljivo....tako da mi nije za zimu-zimi volim masnija mleka za telo...Imala sam ovu kupku i miris je predivan...meni se skoro svi ti sviđaju...

    ОдговориИзбриши