уторак, 8. октобар 2013.

NYX rumenila

Cao...
Predstavljam Vam moja dva omiljena rumenila od NYX-a. Vec znate da NYX ima odlicna rumenila, odlican izbor nijansi, za svakoga po nesto. Ja sam odusevljena njihovom kozmetikom. Prvo rumenilo je TAUPE, medjutim ja ga koristim za konturiranje lica i fantastican je u tome. Drugo je PEACH, divna mat roze bejbi boja. Da, PEACH je ROZE boje :) Odlicno rumenilo, u zavisnosti od nanosenja moze biti neznije i jace.








Rumenila se nalaze u crnoj prakticnoj kutijici, sa providnim poklopcem, oba imaju 4g.



Na slikama imam oba rumenila, konturirano Taupe, a Peach je u svojstvu rumenila. 







Dakle, ako Vam je potrebno nesto za konturiranje, od srca Vam preporucujem Taupe, a ukoliko Vam treba lepo i dobro rumenilo tu je Peach. Kostaju 450rsd. 
Pozdrav... :)

4 коментара:

  1. Rumenila su odlična, samo mali savet... :) Slikaj se ili na sunčevom svetlu ili u mraku sa blicem, jer ti boje uopšte nisu realne. Da ih nisam videla uživo baš bih se zapitala šta se dešava sa bojama. :D

    ОдговориИзбриши
  2. ahahahaha, znam, znam. :D Zato se mora uzivo videti :D Slikam telefonom.

    ОдговориИзбриши
  3. Gledala sam Peach na sajtu ali tamo mi je izgledao mnogo neznije,ipak on mi je lepsi.:))

    ОдговориИзбриши
  4. Cak ni slika na sajtu nije merodavna, moras videti uzivo, ali je divno rumenilo, po meni je mat roze, i u zavisnosti od nanosenja dobijas i boju, ako stavis malo bice nezno roze, a ako stavis malo vise moze biti drecavije. :)

    ОдговориИзбриши