петак, 4. октобар 2013.

Gabrini NEON

Cao macke, evo jedan post o laku koji sam kupila juce. U pitanju je Gabrini zuti neon lak za nokte, nijansa N 04, 13ml.
Lepa zuta drecava boja, lepo se nanosi, brzo susi, potrebno je namazati vise slojeva da bi bio sto merodavniji, sve u svemu lep lak (iako je lepota u oku posmatraca) Posto sam ga juce namazala, ne znam koliko traje na noktima, ali to meni nije ni bitno, vec sutra cu ga skinuti i namazati drugi :)







Bio je to NEON GABRINI N 04, do sledeceg posta, uzivajte... :)

8 коментара:

  1. Ranije nisam volela ovu boju na noktima ali od ovog leta mi se baš dopada, super je. :)

    ОдговориИзбриши
  2. Imaš baš divnu nokatnu ploču na kojoj čak i ova žuta boja, koju inače ne volim, izgleda veoma lepo :)

    ОдговориИзбриши
  3. Koliko si slojeva morala naneti...je imam takav rozi i jako mi se sporo suši...dva sloja sam baš dugo sušila i nije mi bio pigmentovan pa sam odustala, a još manje mi je svetleo u mraku...

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Pfff dosta slojeva, necu te slagati jer ne znam tacno koliko, ali dosta :D Ja inace volim vise slojeva, nikada ne namazem samo jedan sloj, dva minimum :)

      Избриши