субота, 30. новембар 2013.

Ode novembar... :)

Helou, iako sam vec pisala o puderu Revlon colorstay, smatrajuci da sam nasla pravi puder, prevarila sam se. Tako da izrevoltirana, odlucila sam i da ne koristim puder, bar neko vreme, pa je na scenu stupila BB krema Garnier. Uvek sam bila skepticna po pitanju BB krema, smatrajuci da njihova funkcija nece zadovoljiti moje kriterijume, medjutim nisam bila u pravu. Tako da sam kupila BB, koristim je svakodnevno, i zadovoljna sam. Ovo su proizvodi koje sam svakodnevno koristila u novembru...


-Essence ajlajner I love style.
-Vichy Dermablend opal 15.
-BB Garnier light.
-Alverde mineralni puder u prahu, nijansa porcelain 01.
-Stik Secret powder fresh.
-Uvijac za trepavice.
-Karmin crvene boje, Classics 151.
-NYX rumenilo Taupe.


Karmin je jarko crvene boje, tamno crven, jako postojan, platila sam ga oko 250rsd u obliznjoj parfimeriji. Sadrzi 4,2g i traje 2 godine od otvaranja. Njega nisam bas svakodnevno koristila, ali jesam cesto ;)


Sto se tice maskare, nisam je cesto koristila ovaj mesec iz razloga sto sam sa mekih sociva presla na polutvrda, i nisam zelela da je nonosim dok je trajala adaptacija. Medjutim to je proslo i sada cu ponovo koristiti njeno velicanstvo, maskaru...

Uzivajte.... :)


4 коментара: