четвртак, 2. јул 2015.

Ne budimo rob skupog brenda! :) # Puder, korektor #

Drage moje dame, ovim putem zelim da Vam se obratim sa jednim ciljem, a to je da ne budete rob skupih stvari tj. kozmetike. Dakle slazem se donekle sa onom "cena govori o kvalitetu", medjutim nije uvek tako, a sa druge strane nema ni potrebe uvek za tim.
Preparativa je uvek bitnija od kozmetike, jer ukoliko je Vama lice cisto, zdravo, hidrirano, sta god da stavite izgledace dobro, a ukoliko nije tako, ne vrede ni oni puderi od preko 5.000din. Zatim ishrana, koja je jako bitna za lep i zdrav ten, voda, i naravno nacin zivota. Bez cigareta, bez alkohola, bez stresa. ;)

A sminka nas ulepsava i samo treba da istakne nasu prirodnu lepotu i zato, zelim danas da Vam predlozim jeftiniju, a kvalitetnu sminku. Danas Vam predlazem pudere i korektore.


Korektor MAYBELLINE AFFINITONE, kod nas ga ima cini mi se u  tri nijanse. Cena nije preko 500.
 Baby puder je odlicna zamena za kameni puder.


Garnier BB krema za mesovitu kozu lica, zaista dobar proizvod.




RIMMEL STAY MATTE moj dugogodisnji saveznik za matiranje lica, savrsen!



Tecni RIMMEL stay matte, takodje moj dugogodisnji saveznik. Prekriva fino, ne prosijava, cena solidna.

PAN STIK MAX FACTOR korektor koji svaka devojka treba imati u svom neseseru.


ESSENCE all about matt, kameni puder za fiksiranje tecnog pudera.


AURA Cover ME, tecni puder, izuzetne prekrivne moci, preporucujem ga zimi, leti je pretezak.


NYX HD korektori su savrseni za "trouglic ispod oka".

I drage moje, ovo su proizvodi koji su manje vise dostupni svakoj od nas, naravno da nisam protiv skupe kozmetike, obozavam je, ali smatram i da nema uvek potrebe za njom. Dakle ne robujte, vec kupujte onako kakve su Vam finansijske mogucnosti. Sto se pudere konkretno tice, da, smatram da je najbitniji i u njega treba ulagati, kao i korektor, jer korektor je taj koji prekriva nesavrsenosti. Sto bi znacilo da treba napraviti kompromis, malo skuplji i kvalitetniji puder i korektor, a ostalo povoljnije.
Samo cu Vam postaviti slike odlicnih pudera i korektora kojima se cena krece od 1000-2000din.








To bi bilo sve za danas, narednih dana cu Vam pisati o drugim proizvodima.
Pozdrav, Tanja :)

4 коментара:

  1. Slažem se u potpunosti, dodala bih još i tečni puder Deborah 24 ore perfect, odličan !

    ОдговориИзбриши
  2. Kada su u pitanju puderi nisam neko ko daje dosta novca, iako imam problematicnu kozu, posto mi je dosta brzo potrose. Vichy Dermablend je jedan od mojih favorita ali iskljucivo za one koji imaju dosta nedostataka koje zele da prekriju. Puder koji svakodnevno koristim i koji me je odusevio je Loreal Infallible :)

    sparklygoddess.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Dermablend je savrsen, ali ja imam problem sa izborom nijansi. O da, probala Infallible, odlican :)

      Избриши