среда, 15. јул 2015.

KillyS sundjercic

Cao drage moje danas Vam predstavljam KillyS sundjercic za nanosenje tecnog pudera na lice. Gledajuci kako strane tako i nase youtuberice, nije mi bilo sasvim jasno cemu toliko odusevljenje sundjercicem. Iako sam mislila da cu ostati verna svojoj cetkici za nanosenje pudera, jednom prilikom u Liliju spazim ovog roze lepotancica, rekoh, ajde da probam, cisto da vidim po cemu je on toliko specijalan. I ljudi moji :D ja se zaljubila. Prvo, lep je, roze :D zatim divan efekat ostavlja. Sundjercic se zove HR MAGICNA 3D SPUZVA, tako pise na pakovanju. Proizvodjac je Inter-Vion, Poljska, a zemlja porekla Kina. Kupila ga u Liliju i platila oko 400rsd, ne mogu se setiti tacno.



Proizvodjac kaze da je idealan za svaki tip koze, tecni puder, puder u kamenu, spreju ili za mineralni puder. I ja se slazem, ali ja ga koristim za tecni puder i za korektor ispod ociju. Ma savrsen je, zaista! A nisam verovala, mada drago mi je sto sam zadovojna. E sada, druge sundjercice nisam probala, tako da Vam ne mogu uporediti ni sa jednim. Da li cu ikada probati neki drugi to ne znam, za sada mi ovaj savrseno odgovara. I to bi bilo to, pozdravljam Vas
Tanja :)

Нема коментара:

Постави коментар