недеља, 5. јул 2015.

Parfemi - kantica, polica? :)

Macke moje, danas Vam predstavljam moje potrosene parfeme. Parfeme obozavam i stalno bih kupovala nove i isprobavala. Poslednji koji sam kupila je Christina Aguilera by night, bio je u parfimeriji set parfem 30ml i kupka 150ml, pa rekoh ajde da probam. Dakle njega trenutno koristim. Vratimo se potrosenim parfemcicima...


 1. EMPORIO ARMANI SHE.
      2. VERSACE CRYSTAL NOIR  
3. MOSCHINO GLAMOUR 
                4. JOOP! LE BAIN                                 
 5. LANCOME TRESOR        


MOSCHINO GLAMOUR parfem je predstavljen 2008 godine. Sacinjen je od sokova voca i latica cvetova. Parfem je okarakterisan kao cvetno-vocni sa jasnim akordima ambera. Zastupljene note su so, hibiskus, orhideja, cvet tangerine, mosus, kedar, amber, lokvanj.
Moj licni utisak o ovom parfemu jeste odlican, dakle radi se o pravom cvetno-vockastom letnjem mirisu, jako je nezan, a ujedno i jak, ima tu dozu drskostu sa suptilnim mosusom koji ga upravo raznezuje. Zamerku imam na postojanost, ali ja inace ocekujem previse od parfema, pa mozda nisam kopetentna da o tome pricam :)

JOOP! LE BAIN predstavljen je 1989, ja imala godinu dana :) sacinjen od nota aldehida, bergamota, blistavog limuna i nerolija u visokim notama, u srcu parfema nalazi se kedar, jasmin, djurdjevak, ruze i sandalovina, dok donje note zaokruzuju kompoziciju akordima ambera, mosusa, paculija, mahuna tonke i vanile.
Za mene je ovaj parfem prosto savrsen, jedan od 5 sa moje liste omiljenih. 

LANCOME TRESOR je pravo blago medju parfemima i zato njegov naziv nije slucajan ('tresor' je blago sa fr.). Trenutno je medju popularnijim parfemima u svetu. Izuzetan topao cvjetno-orijentalni miris sadrzi u sebi finu kombinaciju elegantne ruze, jorgovana, latica cveta kajsije, heliotropa i irisa. Napravljen je 1990. Ovo o njemu pise na stranici punmiris.com
Ja ga volim, ali prvenstveno na mojoj mami, na meni ne. Mozda zato sto ne sadrzi moju voljenu sandalovinu, mosus i vanilu. :)





VERSACE CRYSTAL NOIR parfemcina, takodje jedan od mojih 5 omiljenih. Parfem za sva vremena, obozavam ga! On sadrzi kokos, gardeniju, djumbir, biber, sandalovinu, mosus, kardamon, amber, cvet narandze, bozur. Predstavljen je 2004. Najpostojaniji, senzualan, jak, upecatljiv. Ne dopada mi se to sto je i jako popularan, ali ja ga volim :)

EMPORIO ARMANI SHE Novi orijentalni miris je blago zacinjen sa notom kardamona, energicno osvezenje daruje nota caja. Srce kompozicije se bije nezno i diskretno sa notom heliotropa, tople drveno-mosusne note podsecaju na toplinu ljudske koze. U visokim notama je kruska, bergamot, ananas, mandarina, u srcu je djurdjevak, perunika, heliotrop i jasmin, u tragu je sandalovina, kedrovina, Tonka i mosus. Napravljen je 1998.
Pise o njemu na punmiris.com. Ja kazem da je lep parfem, ali vec vidjeno. Sa njim sam na ivici, cas se volimo, cas ne podnosimo. Potrosen je, ali ne verujem da cu ga posedovati ponovo. 

Dakle versace i joop ce ostati na polici, dok ostali odlaze u kantu. :) 
Mirisni pozdrav od mene
Tanja ;)

4 коментара: