четвртак, 16. јул 2015.

Leto, oni i ja :)

Drage moje, naslov je malo nerazuman, ali odnosi se na njih na letnje proizvode koje koristim trenutno :) Leto je tu, vreli dan su tu i pored limunade, klime, tu si i nama, zenskom rodu omiljene nam zezalice. Preko dana izbegavam sminku , ali zato nocu se ne stedim :D E danas Vam predstavljam proizvode koje trenutno koristim.



1. Vanilla Bettina Barty mleko za telo tj krema za telo, jer tako izgleda kao gusta krema. Mirise fantasticno kao meni omiljeni parfem JOOP le bain, ja je namazem najcesce na ruke i noge i uzivam u mirisu koji se siri i postojan je iz sata u sat. Sadrzi 500ml i trajace vam dugo.

2. Giorgio Armani code, poklon od buduce svekrve. Fin miris, pamalo muski, jak, a nezan, sve u svemu, prija mi :)

3. Nivea powder touch, odlican, puderast, volim ga bas! Zbog ultra lagane formulacije koja je obogacena dragocenim kaolin prahom nakon nanosenja se brzo osusi sto je super. Ne podnosim one gnjecave, vlazne dezodoranse.


4. Loreal Elseve volume collagen sampon za kosu, da li ista radi mojoj kosi ne znam, jer generalno sta god koristila kosa mi je ok. Ali fin mi je sampon. Trosi se... ;)

5. Loreal Elseve total repair 5, odlicna maska za kosu. Generalno smatram da su sve njihove maske za kosu savrsene. Samponi mi nisu bitni, ali maska mora biti jaka, dobra, da nahrani, neguje, rascesljava i ova to radi. 
 6. Batiste za suvo pranje, XXL volume, obozavam batiste, ovaj mi je No.1. Moja kosa nije sklona                   masnjenju, ali eto toliko mi se svidja ovaj proizvod da ga uvek imam, a nemam potrebu za njim. 
          
7. Medical Plants Emoliens 10% urea. Ova stvar je savrsena za suvu kozu. Ja je namazem uvece pred            spavanje na stopala i ujutru su spremna za plazu :D Bez parabena i vestackih boja, vlazi, omeksava i neguje     kozu. 


8. Avon baza za kapke, nista WOW, li kontam da radi nesto pa je mackam pre senke u pregibu kapka i ok je. 
 9. Essence liquid ink No.1, najbolji ajlajner sto se mene tice, i neko sam ko i kada mi nesto odgovara           moram isprobati nesto novo, medjutim ovome sam ostala verna, hvala Bogu. 
10. Essence senka za oci, nijansa 17 no cream, no sugar. Koristim je za konturisanje, umesto taupe nyx       
 11. Golden Rose matte nijansa 17, odlican crveni karmin.                                                                             12. Essence olovke za usne, u nijansama 15 honey berry i  5 soft berry. Odlicne, odlicne,odlicne.                  


I eto drage moje, zelim Vam prijatan dan, uzivajte u suncu bez preterivanja, cuvajte svoju kozu, koza pamti sve.
Pozdravljam Vas i ljubim, Tanja :)

Нема коментара:

Постави коментар