петак, 10. јул 2015.

Eucerin Dermato CLEAN 3 in 1

Cao drage moje lepotice, danas malo o Eucerinovom micelarnom fluidu za ciscenje lica tacnije sminke sa lica. Dakle i vrapci na grani znaju sta je micelarna vodica u svetu kozmetike, jedna savrsena stvar sto se mene tice. Do sada sam isprobavala Bioderminu milcelarnu, Mixinu, Lorealovu, Garnierovu, onu dvofaznu plavu Baleinu i mogu Vam reci manje vise sve su bile ok. Svakako Biodermina broj jedan, medjutim ono sto me svakako raduje, a ponajvise moj novcanik jeste to da mi je ova Eucerinova bolja :)





Ja ovde imam dva pakovanja od po 200ml, platila 780din u obliznjoj apoteci, dakle 400ml proizvoda za 780, to mu dodje dva po ceni jednog. Mozda jeste malo skuplja, jer je Garnierova, Lorealova i Mixina oko 500din, no dobro, 1+1 gratis, tako da sam je morala kupiti. A i uvek sam za to da preparativu vise platim, ovo konkretno je jos vaznije, ciscenje lica :)

Jako sam zadovoljna ovim proizvodom, gotivim Eucerin, zelim napomenuti da sam imala mali tester ove micelarne pre par meseci i bila jako zadovoljna, pa jos jedan razlog da bez razmisljanja kupim i vece pakovanje. Dakle, ja, tupfer/tufer natopim micelarnom stavim preko ociju, drzim 10ak sekundi, ocistim podrucje ociju, zatim jos dva tupfera/tufera za preostali deo lica. Pa dove sapunom, pa garnier pure activ (zelim reci da je meni taj proizvod savrsen za uklanjanje mitisera), vecni favorit, zatim dobro isperem lice prvo mlakom, pa hladnom vodom i na kraju na suvo lice moj voljeni La roche posay Effaclar duo plus. 

Tako da drage moje iskoristite ovu akciju, ukoliko ste u potrazi za dobrim cistacem, ja Vas pozdravljam
Tanja ;)

2 коментара: