субота, 21. март 2015.

TAG: 7 stvari o sebi :)

Drage moje, danas pisem o sebi, tacnije u pitanju je tag gde iznosis 7 stvari o sebi. Tagovala me je mackica sa bloga http://supernovakozmetika.blogspot.com/ , pa da pocnem.

1. Verujem da je svako, ali ja sam nenormalno brizna, i imam tu veliku manu, a to je da sazaljevam svakoga ko je nemocan, siromasan, star... Kada prosjaka ili prodavacicu cveca vidim zimi na ulici, bukvalno se rasplacem, uzasna sam, majke mi.



2. Obozavam Partizan, i do skora, dok su mi obaveze dozvoljavale pratila sam svaku fudbalsku, kosarkasku, rukometasku, odbojkasku utakmicu, a da i vaterpolo, cak i hokej. Savrseno vece za mene je bilo, pivo i utakmica, juuuu, a zensko sam, ccc :D 



3. Mrzim ovaj novi trend spicastih noktiju, zakonom bih ih zabranila :D



4. Plasim se grmljavine, sevanja i miseva, o pacovima da ne govorim, aaaa, fuuuuj. 



5. Kao mala mastala sam da vozim crvenog juga i da imam devojcicu po imenu Ivana, :D Skromno detence sam bila. Sada i dalje zelim devojcicu, ali juga bas i ne :D



6. Diplomirani sam pravnik, a zavrsila srednju medicinsku i uglavnom se ljudi cude otkud sa medicine na prava, a meni je to bas logicno :D 



7. Obozavam parfeme i volela bih da nadjem SVOJ parfem, medjutim misllim da se to nikada nece desiti, jer mi brzo dosade i uvek sam u potrazi za drugim omiljenim, to je tako opterecujuce :)


I evo mackice moje, to bi bilo to. Necu nikoga pojedinacno tagovati, vec VAS SVEEEEE tagujem, dakle svako ko procita neka napise 7 stvari o sebi. Zanimljivo je.
Ljubim vas, Tanja :*

Нема коментара:

Постави коментар