субота, 16. мај 2015.

La roche posay effaclar



Danas cu pisati o la roche posay effaclar duo plus. Proizvodjac kaze da, koriguje jace izrazene nepravilnosti,  otcepljuje blokirane pore, koriguje i sprecava crvene i braon mrlje na kozi. Nanosi se ujutru i uvece na celo lice, nakon ciscenja koze. Kaze jos da je odlicna podloga za sminku. Proizvod se nalazi u tubi sa odlicnim otvorom za doziranje, 40ml sadrzaja. Zatim, bitno da naglasim da je nekomedogeno, hipoelergeno, bez parabena i testirano na nikl.




Uz kremu/gel, sam dobila i effaclar penusavi gel, 15ml, koji je na slici i kupicu sigurno i vece pakovanje jer je odlicno. Dakle, ja sminku skidam Biodermom, zatim Dove sapunom operem lice, pa onda Bioten pilingom, pilingujem, zatim effaclar penusavim gelom i na kraju obrisem i na cisto lice nanosim kremu duo plus. Tim redom cistim lice skoro 20dana, pre sam isto tako, sem sto nisam koristila effaclar. Ono sto sam primetila je sledece, znam da je proslo malo vremena za konacnu ocenu ovih proizvoda, ali bas sam namerno zelela da posle 20 dana, napisem recenziju, jer sam jako zadovoljna postignutim rezultatima. Dakle, na licu tacnije obrazima sam imala one bubuljice prouzrokavane stresom i nerviranjem, nakon samo 20 dana, broj bubuljica se vidno smanjio, primetila sam jos i to da mi je lice manje masno. Polazem dosta u ovaj proizvod i zaista se iskreno nadam da me nece razocarati, jer ako se po jutru dan poznaje, verujem da nece.

Pozdrav
Tanja :* 


Нема коментара:

Постави коментар