уторак, 10. март 2015.

Favoriti, favoriti

Dobar dan mackice,
ovim postom predstavljam proizvode koje sam koristila prethodnih par meseci, dakle uz uobicajne proizvode (puder, korektor, senka za popunjavanje obrva), otkrila sam jos jednu divnuuu maskaru :)
Kao i divne mazalice za usne i,  ma evo fotkica, a onda nesto i o svakom proizvodu...


 1. Golden rose, color expert, u nijansi 57. Divna roze boja, pljosnata cetkica koja se meni jako svidja. Cena je cini mi se oko 120rsd, GR lakove imamo svuda u ponudi, a posebno su im fantasticne nijanse iz kolekcije color expert.

2. Golden rose, rich color, nijansa 52. Preslatka bebi roze boja, u bocici izgleda sedefasto, medjutim na noktima se taj sedef uopste ne vidi, vec je potpuno mat. Cenu ne znam, jer sam ga dobila od drugarice, ali naravno, GR su izuzetno povoljni.

3. Golden rose, wow, mini lakic, u nijansi 203, lakic je sa sitnim ljubicasto rozim sljokicama, mora se namazati vise slojeva da bi skljokice bile vidljive, sve u svemu, slatko, ali ne dovoljno efektno, pa kako ko voli. :)

4. AVON, sprej za brzo susenje laka za nokte.
Ja sam ovim proizvodom odusevljena, sadrzi 50ml, cena je oko 200-350rsd. Nakon nanosenja laka, naprskati sprejcic i to je to.

5. Essence, sjaj za usne, berry cupcake, sadrzi 8ml, Essence ga naziva sjajnim balzamom za usne. Pored xxxl Essence sjajeva koji su neprikosnoveni, ovi slatko mali sjajcici su takodje dobri.

6.BABY LIPS, Maybelline, HYDRATE i INTENSE CARE , ili plavi i zuti. Dobro poznati i divni balzamcici za usne, verujem dobro poznat svima vama. Obozavam ih. Po meni 100 puta bolji od EOS-a.

7. ESSENCE lash princess. Divna maskara za volumen i zaista jeste, daje trepavicama volumen. Kosta oko 400rsd. Zadovoljna sam. Ja sam neko, ko jos nije nasao omiljenu maskaru, iako mi mnoge odgovaraju, bez obzira na to, ja i dalje eksperimentisem. Ova je na listi DOBRIH.







I to bi bilo to, dakle, odlucila sam da povedem racuna o kupovini make up-a, i dobro mi ide. Treba naci svoj stil i po tome kreirati i kolekciju. Ali o svemu tome, drugi put. 
Ljubim Vas, Tanja :*

Нема коментара:

Постави коментар