понедељак, 4. новембар 2019.

TV te laže!

Dragi ljudi, sedim ja tako često nakon što uspavam dete i upalim TV. A na TV-u gomila svega... Politike, predsednik tuguje, predsednik likuje, on je srećan, on ima prijatelje, braću.... Sestre...
Plate rastu, penzije još tek... Nova radna mesta! I sve što valja, neko bi da sruši, cccccc. Izdajnici....
Onda sport.... Ako je tenis Đoković, ako je fudbal Partizan i oni drugi, a ima i sveTskog fudbala, vaterpolo je "potonuo", košarka paaaaa bitna vest je što je Teodosić oženio glumicu.
Onda muzika, svuda je muzika,razni šoovi muzičkog karaktera, pruža se prilika svakome, starijima, ajmo ljudi samo neka se pjeva, ak' ti nije dala mater jer bilo sramota, sada će ti Sale i Žika dati šansu...
Ne znam ima li još onih klinaca gde ih Goca i Stanković ocenjuju...
Ali znam da ima onih što ih Karleuša ocenjuje i to je takav šouuu.... Ne znam samo šta se dešava sa publikom. Jer tetka neka da sluša kako JK psuje, hm, pa ne znam, malo je to sramota. Ne zna tetka šta je "ružna reč", ona je vaspitana, domaćica žena...
I onda ima i rijalitija....
A tamo da te Bog Gospod sačuva. Mnogo su dosadni. Nekada je bilo simpatično i to, ali više ne, da se ne lažemo. Baš ali baš su smorili, i ne treba se tamo bilo šta pametno naučiti, nije to poenta. Već je poenta u tome, da nas lažu!!! Svi nas lažu, sa svih strana! A znate šta da ih ne gledamo, oni nas ne bi lagali. Jer nemaju koga. Nema ko da ih čuje. Mi ih ne čujemo! Mi šetamo.... Mi se družimo.... Mi čitamo (nešto pametno)... Mi se volimo.... Mi se smejemo.... Mi pijemo... Mi jedemo.... Mi se gledamo "oči u oči"....
I zato ne dajmo da nas lažu!!!!


Ugasi TV!

;)
Tanja

Нема коментара:

Постави коментар