недеља, 16. август 2015.

Saveznici na +40

Cao, mackice drage, danas Vam donosim post o proizvodima koje sam koristila i koje i dalje koristim ovog leta, dakle napolju je pakao +40 vec poduze je tako i uzasno je. Cak i da sam po ceo dan na plazi ne bi mi prijalo ovo vreme, a ne kao sto je slucaj kod mene, u kancelariji, klima radi svoje, ali opet, kada izadjem iz kancelarije posle 17h, ju, uzas! No, to je sto je, ne vredi kukati. Dakle, proizvodi koje koristim su....


LOREAL SUBLIME BRONZE, mleko za samopotamnjivanje, odlican proizvod. Obzirom da sam na poslu od 9-17h, nemam kada da se suncam u tom slucaju sam posegnula za ovim mlekom i RADI, super "oboji" kozu, hidrira je i sto mi je najbitnije ne mirise ruzno. Kosta oko 900rsd, 150ml.
GARNIER MAXIMUM CONTROL 72h ovo ono, ludilo sta radi :D
 Naravno, ne, obican antiperspirant, solidan, klasika, ono cemu je namenjen radi i to je odlicno.


EUCERIN DERMO PURIFYER gel za ciscenje lica i dnevna krema za lice, za problematicno lice. E pa ovako, obozavam penusave gelcice, pene za ciscenje lica, medjutim ovaj Eucerinov ne peni pa, skoro uopste i to me nervira, tako da ne znam ni sama valja li sta. Koristim ga ujutru i uvece i hocu da ga istrosim, ali verujem da ga necu kupovati ponovo. Dok je krema pa moglo bi se reci odlicna. Primetila sam da mi "cisti" lice, a ko to radi, za mene je No 1. A mozda je slucaj kao i sa Effaclar duo plus LRP, ponadala se na pocetku uzalud. No dobro, zato ima toliko preparative, probacemo sve dok ne nadjemo odgovarajucu. Trenutno OK. Ova dva proizvoda su bila u setu i kostala su 1600rsd.


AURA COVER ME tecni puder za lice u nijansi 103 sand, dobar puder, jako dobro prekriva, meni licno nije tezak na licu, traje dugo, intenzitetom mirisa nisam odusevljena. Mislim da bi mi nijansa 104 vise odgovarala, pa razmisljam da kupim i tu nijansu. Mada mi je prodavacica u parfimeriji rekla da loreal true match puderima se menja ambalaza, pa sam mislila da sacekam novine i pokupim ipak taj, videcu :)
ESSENCE MOSAIC COMPACT POWDER za njih puder za lice, za mene bronzer. Jako lep bronzer, sa mirisom kokosa, postojan na licu, sadrzi mikro sljokice, svidja mi se. 10gr proizvoda za oko 300-400rsd, ne mogu se tacno setiti. 
AVON KARMIN u nijansi LOVELY CHERRY prelepa ljubicasto-crveno-roze nijansa dakle prava VISNJA, ona lepa ne prezrela, divne teksture, divnog mirisa. Odlican karmin.
LOREAL TRUE MATCH korektor u nijansi 2 vanila koristim ga za predeo ispod ociju, za posvetljivanje i ok je. Nanosim ga sundjerom, a setujem obicnim bebi puderom u prahu.


I to bi bilo to, uzivajte u letu. Pozdrav ;)

2 коментара:

  1. Svima je Eucerin odgovarao samo meni ne :( ova linija mi je napravila gore na licu nego sto je bilo :/
    Super post i samo tako nastavi <3

    ОдговориИзбриши