петак, 20. март 2015.

BABY LIPS :)

         Cao macke moje, danas Vam predstavljam moje omiljene mazalice za usne. Popularno staro labelo ode u zaborav, jer pored bejbica niko nema mesta, sto se mene tice. Upravo zbog toga sto mi BABY LIPS pruza bas ono sto zelim za svoje usne, a to je hidratacija, nelepljivost i divan blagi prirodni sjaj.

Baby lips Maybelline, made in France, pise 24mes. od otvaranja, rok trajanja,  medjutim ja ih trosim brzinom svetlosti. Na nasem trzistu ima 6 vrsta, ja imam 4 i mislim da preostala dva necu ni kupiti, mada... :)
Cena im je oko 250, s tim sto su cesto na akciji, i trenutno su u Liliju na akciji, kostaju 199, cini mi se.



 1. INTENSE CARE, zuto sa narandzastim slovima, divno hidrira ostavlja bas blagi sjaj na usnama, sto se mirisa tice ne mogu ga definisati, ima neki blagi miris, naravno jako prijatan



 2. PINK PUNCH, roze sa zutim slovima, mirise na crvene vockice, ostavlja roze na usnama. Odlicno je! :)


3. HYDRATE, plavo sa rozim slovima, moj prvi bejbi i stara ljubav zaborava nema, obozavam ih sve, ali ovaj najvise. Mirise na limun, cini mi se. Ma savrseeen :)


 4. MINT FRESH, zeleno sa ljubicastim slovima, mirise na nanu (mentu), takodje ostavlja blagi sjaj na usnama, divnooo :)





Plavi HYDRATE je skroz potrosen i imam novi u steku, ali trenutno koristim ova tri preostala. Zaista ih obozavam i svima preporucujem.
I to bi bilo to, ljubim Vas mackice
Tanja :*

2 коментара:

  1. Ja ih nesto nisam probala. Mada sporo trosim mazalice za usta pa je i do toga. Ali stici ce i oni na red. Inace tagovah te u ovom postu, nisam bas listala jesi li skoro pisala ovako nesto. Pa eto ako oces ti pisi malo o sebi, a ako ti muka nemoj.

    http://supernovakozmetika.blogspot.com/2015/03/the-versatile-blogger-award.html

    ОдговориИзбриши