субота, 30. новембар 2013.

Garnier Pure Active

Drage moje, slozicete se da je jako bitno imati lepu kozu lica, u tom slucaju ce i minimalna sminka izgledati fantasticno. Jako je bitno ocistiti lice ujutru i pre spavanja ili, nakon skidanja sminke. Ja sminku skidam Lorealovom miceralnom vodicom, zatim se umijem obicnim Dove sapunom i onda na red dolazi blagi piling Garnier Pure Active za dubinsko ciscenje pora tj. utklanjanje mitisera. Danas cu pisati o njemu...

Dakle, Garnier Pure Active za dubinsko uklanjanje mitisera, je zaista odlicna stvar! Ja sam i pre ovo koristila, pa sam onda iz ne znam kog razloga prestala, medjutim videla sam da su mi se ponovo pojavili mitiseri, i kupila sam ga ponovo. Zaista uklanja mitisere, ocisti lice, u sebi sadrzi granulice, tako da uradi i dobar piling. Ukoliko imate mitisere, preporucujem Vam ovaj proizvod. S tim sto mislim da suvoj kozi nece odgovarati, smatram da je agresivan za suvu kozu. Ja imam mesovitu kozu lica.

Garnier kaze, da je ovaj proizvod nova generacija koncentrisanih formula testiranih na kozi sklonoj stvaranju akni. Njegova kremasta formula ima dvostruko delovanje protiv bubuljica i akni:
1. Obogacen izuzetnim anti-bakterijskim sastojkom i mocnim granulama, on dubinski uklanja mitisere.
2. Zahvaljujuci svojim fantasticnim piling svojstvima i obogacen prirodnim regenerativnim aktivnim kompleksom, pomaze uklanjanje nesavrsenosti.

Blago utrljajte na lice, insistirajuci na najugrozenijim zonama "T" zoni, dobro isprati, izbegavajuci podrucje oko ociju.

Sadrzi 150ml, traje godinu dana od otvaranja i kosta oko 700rsd.
To bi bilo to, o ovom odlicnom proizvodu.

Uzivajte.... :)

Нема коментара:

Постави коментар