уторак, 7. октобар 2014.

LIMUN, NANA, DJUMBIR...

Svima je poznato da je za lep ten, lepu kosu, lepu kozu bitna hidratacija, zdrava ishrana i vizicka aktivnost. Odlucila sam da uz kozmetiku malo se posvetim i pisem i o pojedinim mojim zdravim navikama. Elem, sve to zaista utice na kvalitet moje kose, koze i noktiju, to sto bez slatkisa ne mogu, ne vredi, pokusavala sam milion puta i sve sto sam uspela jeste mesec dana bez slatkisa, slatkisi, slatkisi, slatkisi i ceo zivot cu verovatno se boriti sa kilogramcicima, no dobro, ne mozemo biti sve savrsene :D

Ali zato, mozemo se POTRUDITI da se sto zdravije hranimo, radimo vezbice, i unosimo doooooosta tecnosti... Vrlo lako, prosto i ne previse skupo, a to je ovaj napitak koji mozete zameniti za vodu ili pak (kao ja) samo dodati uz unos vode.

Sve sto vam je potrebno jeste VODA, LIMUN, NANA, DJUMBIR.




Dakle, limun naseckajte na kolutove, pre toga ga dooooobro operite, nekoliko listica nane i narendati djumbir, sve to stavite u vodu i to je to :D Drzite u frizideru i pijte po potrebi, sto cesce to bolje, pitate se za sta bolje?! ZA SVE! Sve su ovo namirnice koje su pre svega jako jako zdrave, dakle, osvezava, obiluje vitaminima, ubrzava metabolizam, jednostavno zdravo je! :)




Ovde sam naseckala djumbir, ali bolje je kada se izrenda. Mozete i limetu dodati, ja sam pre neki dan, danas sam samo limun. Nanu sam kupila u ''Zelenoj pijaci'', u Novom Sadu zivim, ne znam da li toga ima po vasim gradovima, cula sam da je ima i u Maxiju. Pretpostavljam da je ima na pijacama. Kosta oko 100 dinara i ima bas dosta listica. 50gr. Djumbir jeste malo skup, ali obzirom da vam ne treba puno, dakle dovoljna je na 1l vode jedna izrendana kasika djumbira, to je malo parcence korena. Limun jedan ceo na 1l vode. A listica nane po zelji, ja stavim koliko mi vizuelno izgleda ok.

I to je to, probajte.... ;)
Tanja

Нема коментара:

Постави коментар