среда, 19. март 2014.

Favoriti u februaru

Uveliko je mart, a ja cu o proizvodima koje sam najcesce koristila u februaru.






Dakle, to su:
1. NEUTRO ROBERTS derma zero. Proizvodjac kaze da je derma zero za pojacanu hidrataciju i drasticno smanjenje rizika od alergija. Bez hemijskih sastojaka, dakle 0% antiperspiranata, 0% alkohola, 0% soli aluminijuma. 0% parabena. Ja kazem da je odlican stik, i meni omiljen. Iako sam skoro kupila i Garnierov NEO, koji je odlican i jako sladak, ipak je DERMA ZERO moj No 1, sto se tice nege pazuha. Prirodno je zdravije! Mirise suptilno, 40 ml.

2. LA COSTE pour femme. Parfem koji mirise na cisto! Tako bih ja opisala ovaj miris. Ovaj parfem sam koristila pre dosta godina, srednja skola je bila u pitanju. Onda sam pre godinu dana kupila ovu bocicu od 50ml i tada potrosila skoro pola, onda se pojavila Elizabeth Arden 5th avenue nights i La coste zanemarila. A onda pre vise od mesec dana mu se vratila i dokrajcila ga. Potrosila ga i verovatno cu ovaj parfem kupovati iznova i iznova jer sa njim ne gresim.

3. ESSENCE nude glam. Ovo je sredstvo za jacanje noktiju, za tanke i lomljive nokte. Mazem ga pre svakog laka. Brzo se susi. E sada ne znam da li zaista jaca nokte, jer su moji nokti generalno zdravi i jaki.

4. GOLDEN ROSE ultra volume x4. Pristojna maskara za male pare, ali naravno o volumenu x4, ni reci! Daleko je od toga, ali za svaki dan je odlicna maskara.

5. MAX FACTOR smoky eye effect. Radi se o ljubicasto zlatnoj boji. Iskreno nista posebno, ne preporucujem ovu senku, zato sam je forsirala i nastavljam da je "potrosim", jer me dusa boli kada se sminka ne koristi i kada bacam pare na dekorativu, zato joj uvek dajem sansu i trazim primenu :)

6. LABELLO. Dva labela, jagoda i tresnja. Ostavljaju blagi trag na usnama, jagoda svetliji, tresnja tamniji crveni trag. I stalno sam naizmenicno mackala ova dva labela.

Toliko od mene, pozdravljam Vas.... Tanja

6 коментара:

  1. Ova labela su mi samo da ih mackam,i sa malo sjaja,nikakava nega,ama bas nista nisam primetila,cak mi se sa njim une mnogo brze suse! Koristim onaj sa malinom i limunom,i izvrsan je!! :) lep post!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Za negu probaj Blistex ili (veoma zdravu kremu) jeftinija varijanta, oni imaju u posudici mast za negu usana. Hvala :)

      Избриши
    2. mislila sam na maslinu i limun,a gle koja progutana slova,mora da je bilo pred rucak!! :D probacu kremicu,hvala na preporuci!! :D

      Избриши
    3. Zove se VEOMA ZDRAVA KREMA, ali u pitanje je balzam za negu usana :)

      Избриши
  2. Анониман20. март 2014. 11:49

    Odlicno! Neutro je i moj favorit, a u Labello sam zaljubljena i to bas u ova dva :)

    ОдговориИзбриши