четвртак, 30. јануар 2014.

Favoriti u januaru

Blizi se kraj i prvog meseca u godini, bio je podnosljiv, nije bilo puno snega, nije bilo ni hladno. Januar mesec pun praznika i euforije, kazu i depresivan i svasta nesto, no mi smo ovde da govorimo, prezentujemo i polemisemo o proizvodima za sminkanje, negu i tako dalje :)
Ovo su moji omiljeni proizvodi u januaru...




1. GOLDEN ROSE lak za nokte.
2. ARDELL vestacke trepavice.
3. RIMMEL LASTING FINISH 25h.
4. NYX ruz za usne.
5. DOVE krema.
6. RIMMEL korektor.
7. MACADAMIA ulje za kosu.
8. ESSENCE sjajevi za usne.
9. Mirisljavi stapici, vanila.


NYX ruz za usne, nijansa STELLA. Nyx ruzevi su odlicni, odlicne teksture, odlicne nijanse, dobra cena. Ne isusuje usne, lepo i lako se nanosi. I zaista o njima se puno govori i u principu su jako dobri utisci.

RIMMEL Hide the Blemish Concealer, natural beige 004. Ovaj korektor je za prekrivanje bubuljica, dakle nije za podocnjake, po meni, jer je cvrste teksture. Odlican!

RIMMEL Lasting finish 25h, kupila skoro, ali sam ga vec koristila pre par godina i ostao mi je u jako dobrom secanju, sto se i potvrdilo nakon ponovne kupovine. Nijansa 103, true ivory, za neutralni podton. Kod nas najsvetlija. Standardnih 30ml. Odlican, odlican puder.

ARDELL NATURAL vestacke trepavice, u januaru sam bila u fazonu vestackih trepavica :D broj 106.



MACADAMIA ulje za rekonstrukciju i oporavak svih tipova kose. Nista specijalno ne radi, ali kosa mi je kvalitetna i samim tim i nema sta da uradi. Nakon pranja kose, a pre susenja, nanosim malo ovog ulja, divno mirise, rascesljava i pretpostavljam da je i hrani. :)

DOVE univerzalna krema, koristim je za ruke. Kako hladan vazduh ume da isusuje ruke, ova krema mi je dobro dosla.

Mirisljavi stapici sa mirisom vanile, s vremena na vreme zapalim stapic i prepustim se uzivanju.
P.S. Procitala sam da vanila utice na smanjenje apetita, nisam nesto primetila, ali ako tako kazu, neka bude :D

GOLDEN ROSE HOLIDAY 78, ovo je onaj hrapavi lak, kod takvih lakova ne svidja mi se njihovo teze skidanje sa noktiju, ali su zaista jako zanimljivi. Lepa narandzasto kajsijasta boja.



ESSENCE XXXL shine, sjajevi za usne u nijansama 14 bubble babe i 19 nude candy.
14ica je bezbojan sa sljokicama, dok je 19ica kremasto nude. I ove sjajeve sam i pre koristila i jako ih volim. Postojani su, nisu lepljivi, lepa im je ampalaza, kao i aplikator. Sadrze 5ml i traje 2 godine od otvaranja.

To bi bilo to, uzivajte...Pozdravljam Vas...
  Tanja :)

6 коментара:

  1. Super favoriti,vecinu sam probala i odusevljena sam :)

    ОдговориИзбриши
  2. Delimo Rimmel 25h foundation, odlican puder, kao i Dove krema!!! :)

    ОдговориИзбриши
  3. Macadamia ulje, SVAKA CAST, karmin je isto jako dobar, za tu cenu dobijemo mnogo vise :) Ardell trepavice su mi definitivno favorit (za sada) :) Ostalo nisam probala (dove kremu jaaaaaako davno, sada sam presla na ove kao prirodne)... Verujem da su i ostali dobri...

    ОдговориИзбриши